Dior / 796 Carre Bleu

niedziela, stycznia 10, 2016 unappreciated 10 Comments

Ostatnio na paznokciach u mnie jest bardzo monotematycznie - królują niebieskości. W każdym możliwym odcieniu, o różnych strukturach. Natomiast kremy lubię najbardziej i to jeszcze żeby były takie bezproblemowe.

Carre Bleu od Dior pochodzi z jesiennej kolekcji z 2014 roku. Odcień to granat z odrobiną szarości. Jedna warstwa spokojnie wystarcza do pokrycia płytki, ale ja z przyzwyczajenia nałożyłam dwie. Na wierzch nałożyłam jeszcze top Essie Good To Go i w takim stanie idealnie trzyma się kilka dni.





10 komentarzy:

  1. "Ostatnio na paznokciach u mnie jest bardzo monotematycznie - królują niebieskości".
    A to Ci nowość >.< XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej, miałam fazę nudzianków przez kilka tygodni! :D

      Usuń
  2. jakoś chyba nie odnotowałam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie odnotowałaś, bo zdjęć nie robiłam i nie wrzucałam :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. no co? :D
      ps: coś czerwonego też było :P

      Usuń
  4. Nie lubię niebieściaków, ale ten jest w sumie w porządku :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me