Pharmaceris A

wtorek, września 06, 2011 unappreciated 4 Comments

Moja skóra zawsze była mieszana, czasami świeciłam się w strefie T i nigdy nie miałam z nią żadnych problemów. Mogłam używać praktycznie wszystkich kosmetyków, nawet tych z kwasami. Ale od tego roku (w zasadzie tych wakacji) coś zaczęło się z nią dziać.


Zaczęło się dopiero wtedy, gdy słońce bardzo mocno grzało (czyt. jak był upał), cała twarz mnie paliła. Bolało to niemiłosiernie. Co dziwne moja skóra była gładka, bez żadnych zaczerwienień. Ja z uporem maniaka patrzyłam się w lusterko szukając rumieńców - nic takiego nie było, a czoło, policzki i broda płonęły.


Postanowiłam znaleźć jakiekolwiek kosmetyki przeznaczone do skóry wrażliwej i alergicznej, bo taka nagle zrobiła się moja buzia. Spędziłam wiele godzin (!) w aptekach szukając odpowiednich produktów. I znalazłam serię Pharmaceris A i ona przyniosła mi rzeczywiście ulgę.




Cała seria do pielęgnacji twarzy jest bardzo obszerna, zawiera:


  • PURI-SENSILIQUE - Delikatny tonik odświeżający do twarzy (recenzja poniżej)
  • PURI-SENSIPIL - Delikatny peeling enzymatyczny do twarzy (recenzja wkrótce)
  • PURI-SENSIMIL - Delikatna śmietanka oczyszczająca
  • PURI-SENSILIUM - Delikatna pianka myjąca do twarzy (recenzja wkrótce)
  • SENSI-MICELLAR - Płyn micelarny do delikatnego oczyszczania i demakijażu twarzy i oczu
  • PURI-OPTIC - Delikatny płyn do demakijażu oczu
  • SCREEN-SENSILIUM - Krem-ekran bardzo wysoka ochrona do twarzy
  • ULTRA-SENSILIUM - Krem-ratunek dla skóry podrażnionej i zaczerwienionej
  • VITA-SENSILIUM - Krem głęboko nawilżający do twarzy (recenzja wkrótce)
  • SENSIRENEAL - Intensywny krem przeciwzmarszczkowy do twarzy
  • LIPO-SENSILIUM - Multilipidowy krem odżywczy do twarzy
  • NEOSCOPE - Przeciwzmarszczkowy krem intensywnie liftingujący do twarzy
Jak widzicie produktów jest sporo, niektóre już zostały wycofane ze sprzedaży (a dopiero, co seria weszła do aptek i sklepów). Więcej o serii Pharmaceris A możecie poczytać tutaj.

A teraz do rzeczy. Pharmaceris A PURI-SENSILIQUE - Delikatny tonik odświeżający do twarzy.

Od producenta:

Wskazania: Oczyszczanie i pielęgnacja skóry szczególnie wrażliwej i skłonnej do alergii.

Działanie: Skutecznie oczyszcza skórę twarzy i zmywa pozostałości makijażu. Łagodzi podrażnienia dzięki zawartości D-pantenolu i alantoiny. Tonizuje i odświeża skórę. Niezwykle delikatny dzięki wyjątkowo łagodnej formule. 

Sposób użycia: Przemyć skórę twarzy i szyi przy użyciu wacika. Stosować dwa razy dziennie - rano i wieczorem lub częściej w zależności od potrzeb. Następnie nanieść odpowiedni dla skóry krem z serii Pharmaceris A.

Skład: Aqua, Glycerin, Panthenol, Disodium EDTA, Allantoin, CI 77820, Quaternium-15.

Ode mnie:

Powiem tak: ten produkt uratował skórę mojej twarzy, dosłownie! Gdy paliła mnie tak, jak opisywałam Wam powyżej, tylko ten tonik łagodził wszelkie możliwe podrażnienia.

Wybrałam go sobie sama, spośród wielu produktów w aptece. Na pewno zachęcił mnie jego krótki skład. Wcześniej nie zwracałam uwagi czym myję, albo smaruję twarz, ale teraz muszę po prostu czytać. Już po pierwszym użyciu moja skóra odetchnęła. Tonik jest bezzapachowy, przezroczysty i bardzo łagodny.

Podczas upałów, które niedawno nas męczyły, używałam go 2-3 razy dziennie, głównie po wyjściu na słońce - objaw palącej twarzy. Od razu łagodził wszelkie pieczenia. Ani trochę nie podrażnia mojej skóry i pozostawia ją gładką w dotyku. Nie wysusza i nie ściąga jej.



Opakowanie jest bardzo wygodne i poręczne. Jest przezroczyste, co powoduje, że mam dużą kontrolę tego, ile produktu zużyłam. Ma bardzo poręczną "klapkę" (uciekła mi nazwa tego czegoś ;)), z lekkim "wcięciem", dzięki czemu łatwiej się otwiera. 

Tonik jest bardzo wydajny. Na zdjęciu macie widok na zużycie po ok. 3 tygodniach. Przypomnę, że używałam go często 2-3 razy w ciągu dnia, teraz od ok. tygodnia, raz dziennie - wieczorem.

Jestem nieziemsko zadowolona z tego produktu i cieszę się, że go znalazłam. Nie dość, że jest bardzo delikatny, to bardzo dobrze oczyszcza i koi moją twarz. Serdecznie go Wam polecam, jeśli macie wrażliwą skórę!

Pojemność: 200 ml. Cena: ok. 22 zł w aptece.

4 komentarze:

  1. nie używałam nigdy kosmetyków tej firmy, ale zaciekawiłaś mnie :))
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam wielu kosmetyków Ireny Eris i nigdy się nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, nigdy nie zawiodłam się na kosmetykach do włosów z Joanny:)

    Pzyjemna notka, bardzo szczegółowa, ciekawie ją napisałaś;)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zestaw prezentuje się bardzo ciekawie, nie używałam nic tej firmy jeszcze. :)

    zapraszam za moje rozdanie. :)
    http://my-love-cosmetics.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me