Ulubiony krem do rąk

czwartek, września 22, 2011 unappreciated 2 Comments

Trochę mnie tu nie było, na swoje usprawiedliwienie mam urlopowe lenistwo :) Ale obiecuję, że już będę regularnie pisała!

Tak jak w tytule, dziś będzie o moim ulubionym kremie do rąk. Nivea - Krem do rąk Wygładzająco Odżywczy.

Jestem kremomaniaczką, jak tylko zapach mi się spodoba, od razu kupuję. Rzadko kiedy zdarzało się żeby krem odpowiednio nawilżał moje ręce. A ich skóra jest dość wymagająca - potrzebuje długotrwałego nawilżenia. I z pomocą przyszedł ten krem.


Opis producenta:
Wygładzająco - odżywczy krem do rąk NIVEA chroni, zmiękcza i wygładza suche dłonie przez cały dzień już po jednokrotnym użyciu.
Jak działa?
  • Wzbogacony w olejek z orzeszków macadamia i witaminy krem do rąk wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, jednocześnie sprawiając, że Twoje dłonie pozostają gładkie i miękkie.
  • Udoskonalona formuła Hydra IQ aktywuje naturalne procesy nawilżania skóry, utrzymując dłonie intensywnie nawilżone nawet po częstym myciu.
Udowodniona skuteczność:
Widocznie gładsza i intensywnie nawilżona skóra. Całodniowa ochrona już po jednej aplikacji.
Sposób użycia:
Krem wmasować w dłonie odpowiednio do potrzeb.
Przebadany dermatologicznie.

Wszystko w tym kremie jest cudowne. Konsystencja - idealna, średniogęsta. Nie pozostawia tłustych dłoni, można od razu po posmarowaniu robić cokolwiek :)

Zaczęłam go używać na początku tego roku, kiedy miałam strasznie przesuszone dłonie. Ten krem odratował moje ręce i teraz pomaga mi je utrzymać w dobrym pożądku.

W tubce zawarte jest 75 ml produktu. Zapach ma bardzo delikatny, prawie niewyczuwalny.

Skład:
Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Glucoside, Cetyl Palmitate, Stearic Acid, Paraffinum Liquidum, Myristyl Myristate, Glyceryl Stearate SE, Panthenol, Macadamia, Ternifolia Seed Oil, Hydrogenated Coco-Glycerides, Dimethicone, Trisodium EDTA, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Methylparaben, Limonene, Linalool, Benzyl Alcohol, Citronellol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Parfum.

Cena: ok. 8-10 zł.



A na koniec trochę prywaty, o której zapomniałam :) Ostatnio u  Oli wygrałam rozdanie, a nagród było trochę :) Zdjęcie z rozdania poniżej, recenzje wygranych już niebawem, a na zdjęcia czasu nie miałam, tak dobrze się obijałam :)


2 komentarze:

  1. Wszechstronna Nivea. :-)

    Pisałaś że czekasz na moją recenzję Carmexa - właśnie dzisiaj u mnie powstała zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie kremy do rak z Nivei :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me