Orly / Pure Porcelain & Be Brave

niedziela, października 27, 2013 unappreciated 19 Comments

Dziś prezentuję Wam kolejną nowość z moich lakierowych zbiorów - Pure Porcelain, którą lekko "podrasowałam" leżącym już trochę w czeluściach szuflady Be Brave, który pomimo postaci nitek nie haczy i pięknie błyszczy :]. Porcelanę zaliczyłabym do lakierów z serii nude przez ten swój bardzo delikatny kolor, w którym można zobaczyć domieszkę brudnego różu. Na paznokciach mam 3 cienkie warstwy lakieru (można też dać 2 grubsze), pomimo to lakier wysycha w miarę szybko, ale i tak potraktowałam go topem SH. 










Na specjalne życzenie Magdy porównuję Orly / Pure Porcelain z Essie / Fiji (które notabene dostałam właśnie od Magdy;). Fiji idzie bardziej w stronę koloru białego, a Orly w stronę różowego. Na zdjęciu mam po 3 warstwy każdego lakieru (chociaż w przypadku Fiji 2 by wystarczyły) + top SH.


19 komentarzy:

  1. paseczkowy trend jest nie dla mnie ale trzeba przyznać że sprytnie to wymyśliłaś :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paseczki mnie też jakoś szczególnie nie porwały, ale w takiej ilości da się je znieść ;)

      Usuń
  2. Bazowy Orly bardzo mi się podoba, paseczki już mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się Be Brave/ o Porcelain chyba nie muszę nic mówić/ rzecz jasna, ze jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie mam coś podobnego na paznokciach tyle, że nie są to tak śliczne lakiery jak te od Orly ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Pure Porcelain jest piękny. No i namo Orly działa na mnie jakoś tak, że jestem zahipnotyzowana i moje serce bije szybciej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Duet jest świetny! A Fiji już mam, teraz do pełni szczęścia brakuje mi Porcelain :)

    OdpowiedzUsuń
  7. essie fiji jest genialny, będę na niego polować:]

    OdpowiedzUsuń
  8. Orlątko Pure Porcelain jest równie śliczne, jak Fiji :)
    A gdybyś miała oceniać łatwość obsługi, który jest bardziej przyjazny? Bo wiem, że Fiji potrafi wystawić cierpliwość na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiji malowało mi się bajecznie, nie wiem czym on może wystawić cierpliwość na próbę ;)

      Usuń
    2. Może dlatego, że przekazałam go od serca :D U mnie potrafił czasami smużyć, chociaż sympatię do niego w zupełności podzielam, bo efekt ostateczny jest idealny :)
      Cieszę się, że przypadł Ci do gustu!

      Usuń
  9. Niesamowicie podoba mi się Pure Porcelain :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudaczek:) Faktycznie nie wielka różnica pomiędzy dwoma lakierami:P

    OdpowiedzUsuń
  11. OBA WSPANIAŁE! :) Chcę je mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. delikatny ale ładny efekt. podoba mi się kolor bazowy ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne paznokcie, bardzo podoba mi sie takie połączenie! :) Obserwuje i zapraszam do siebie http://makeuniquelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny duecik! choć ja u siebie za nudziakami jakoś nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me