Rilastil Deliskin (Intensive)

czwartek, lutego 27, 2014 unappreciated 9 Comments

O kremie Rilastil Deliskin (Intensive) było w pewnym momencie głośno w blogosferze. Miałam wrażenie, że widziałam go wszędzie. Po wielu pozytywnych opiniach postanowiłam go wypróbować, ale cena nowego kremu była dla mnie za wysoka, a ja boję się takich eksperymentów na mojej skórze. Udało mi się go zatem dorwać za kilkanaście złotych na jednej z blogowych wyprzedaży. I od tamtej pory wykończyłam już prawie dwie tubki tego kremu, więc chyba już pora na recenzję.

Rilastil Deliskin (Intensive) to krem do skóry delikatnej z problemami naczynkowymi. Jest bogaty w składniki pochodzenia roślinnego. Ma zapewniać skórze odpowiedni poziom nawilżenia i jednocześnie ma ograniczać szkodliwe działanie promieni UV.


Krem dostajemy w kartonowym pudełku, w środku mamy metalową tubkę, zakończoną plastikową zakrętką, o pojemności 50 ml. Wygląd to pełen minimalizm, który bardzo lubię w kosmetykach. Sam produkt ma pistacjowy kolor i pachnie specyficznie, ziołowo. Można się do tego zapachu przyzwyczaić. Krem ma bardzo treściwą konsystencję, przez co używałam go głównie na noc oraz w ciągu dnia, jak wiedziałam, że nie będę się malowała. Przy mojej suchej skórze wchłaniał się momentalnie pozostawiając przyjemne uczucie nawilżenia. Nie zauważyłam żeby jakoś szczególnie zmniejszył mój problem z naczynkami, ale zdecydowanie je uspokaja. I jak tylko mam "atak" naczynek używam tego kremu i działa naprawdę cuda.


Składniki aktywne kremu:

Bursztynian rutyny hamuje aktywność enzymów powodujących niszczenie ścian naczyń krwionośnych, dzięki czemu zmniejsza ich łamliwość, kruchość oraz przepuszczalność. Zmniejsza skłonność skóry do zaczerwień i nadwrażliwości skóry. 
Olej słonecznikowy - który działa natłuszczająco, odżywczo i regenerująco. Przeciwdziała odwodnieniu skóry. 
Wyciąg z rumianku - posiada właściwości kojące, łagodzące i przeciwzapalne. 

Wyciąg z winogron - ma działanie nawilżające, ochronne i łagodzące. Chroni lipidy skóry przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Zapobiega przedwczesnemu
procesowi starzenia się skóry. 

Wyciąg z dziurawca - wzmacnia naczynia krwionośne. Działa przeciwzapalnie i 
bakteriobójczo. 

Wyciąg z arniki - łagodzi podrażnienia, uszkodzenia i stany zapalne skóry. 
Wyciąg z oczaru wirginijskiego - wykazuje działanie przeciwzapalne ściągające, bakteriobójcze. Poprawia krążenie podskórne i ukrwienie skóry. Wycisza dolegliwości skóry z tendencją do rozszerzonych naczynek. Działa ujędrniająco, nadaje skórze ładny koloryt. 
Wyciąg z kasztanowca - powoduje wzmocnienie naczynek krwionośnych, zmniejsza kurczliwość naczyń włosowatych, działa przeciwzapalnie i przeciwobrzękowo, ułatwia oczyszczanie skóry i nadaje jej matowość, chroni przed szkodliwym działaniem promieni UV. 
Wyciąg z bluszczu - zmniejsza obrzęki. 
Wyciąg z drożdży - pomaga skórze w zachowaniu jej fizjologicznej równowagi. 
Wyciąg z soi - zawiera dużo witamin z grupy B. 
Masło shea - tłuszcz charakteryzujący się dużym powinowactwem do warstw lipidowych naskórka, wspomaga ich ochronne działanie. Pielęgnuje skórę nie pozostawiając uczucia tłustości. Naturalny filtr słoneczny. Zalecany szczególnie do cer suchych i zniszczonych. Sodium pca - zapewnia prawidłowe nawilżenie warstwy rogowej skóry. 
Pantenol - łatwo wchłania się przez barierę warstwy rogowej. Działa aktywizująco na podziały komórek naskórka, przyspieszając gojenie i łagodząc podrażnienia. Działa przeciwzapalnie. Podwyższa wilgotność skóry i uelastycznia ją.
Bisabolol - naturalny składnik rumianku o bardzo silnych właściwościach kojących, łagodzących i przeciwinfekcyjnych. Łagodzi podrażnienia skóry, chroni przed powstawaniem zaczerwienień i uczuleń, zapobiega powstawaniu stanów zapalnych. 

Witamina E - jest silnym antyutleniaczem. Ze względu na zdolność neutralizowania wolnych rodników chroni przed utlenieniem i zniszczeniem lipidów naskórka, włókien kolagenowych i elastycznych skóry, zapobiegają powstawaniu podrażnień i oparzeń słonecznych. Wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża skórę. 
Alantoina - wykazuje silne właściwości łagodzące i kojące. Zmniejsza pieczenie
i zaczerwienienie skóry wrażliwej na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych. Ma działanie nawilżające, powoduje wygładzenie i zmiękczenie skóry. 




Swój krem zakupiłam tutaj. Kosztował ok. 70-80 zł z wysyłką.


(na zdjęciu widzicie wieczną pomocnicę - Małą ;))


INCI: Aqua,  Helianthus annuus, Glycerin, Steareth-2, PEG-8 Beeswax, PPG-15 Stearyl Ether, Chamomilla recutita, Butyrospermum parkii, Aluminum Starch Octenylsuccinate,  Steareth-21, Methoxy-PEG-7-Rutinyl Succinat, Hordeum vulgare, Butylene Glycol, Dimethicone, Titanium Dioxide, Lysine, Sodium PCA, Carbomer, Panthenol, Palmitoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Triclosan, Ethyl Linolenate, Phospholipids, Allantoin, Bisabolol, Glycine Soja, Hydrogenated Lecithin, Ethyl Linoleate, Tocopheryl Acetate, Glycyrrhetinic Acid, Vitis vinifera, Saccharomyces Lysate, Disodium EDTA, BHA, BHT, Hypericum perforatum, Arnica montana, Hamamelis virginiana, Aesculus hippocastanum, Hedera helix, Parfum, CI 77289.

9 komentarzy:

  1. Widzę, że kotek się do niego dobiera ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No patrz, a ja jak zwykle pierwszy raz słyszę ;D Jaka słodka kicia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska Mała ♥ Super zdjęcia :)))

    Dawno temu miałam kilka pozycji z tej firmy i byłam zadowolona, potem zniknęła mi w oczu możliwość zakupu. A szkoda, bo mają świetne produkty. Wbrew pozorom trudno o dobre jakościowo serie dla cer naczynkowych. Poza tym tutaj ważna jest profilaktyka, czyli ciągła i systematyczna pielęgnacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci tak: po tym, jak udało mi się ten krem dorwać na blogowej wyprzedaży i chciałam kupić zupełnie nową tubkę, sama się przekonałam właśnie o tym, jak ciężko go dorwać. jedyny sklep jaki znalazłam to sklep producenta, z którego już zamawiałam - dorzucili sporo próbek i ogólnie byłam z niego zadowolona :)

      Usuń
  4. Uwielbiam ten krem, poważnie noszę się z zamiarem poczynienia inwestycji na kolejną tubkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, widze, ze jakosc kremu została potwierdzona przez kociego eksperta ;) cena troche miażdząca, mam nadzieje, ze uda mi sie go kiedys upolowac w jakiejs promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ten koci ekspert musi potwierdzić wszystko, taki mój mały Quality Maganer :D
      cena jest wysoka, ale krem jest wart każdego grosza :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me