Essie / Find Me An Oasis

czwartek, maja 29, 2014 unappreciated 29 Comments

Mało Wam niebieskości? To będzie więcej :D Dzisiejszy lakier pochodzi z tegorocznej kolekcji Resort, który posiadałam w formie miniaturki w kostce (zakupionej u Mani), ale tak go pokochałam, że zdecydowałam się na pełnowymiarową buteleczkę. Kolor to nazywany przez wielu baby blue, dla mnie zawiera on i odcienie zielonego i niebieskiego, jest mroźny, będzie świetny na lato :) Aplikacja może przysparzać trochę problemów, 2 grubsze warstwy lub 3 cieńsze pokryją w pełni płytkę, ale dla tego koloru warto się pomęczyć z aplikacją. Na wierzch pokryłam go topem Essie Good To Go. Na moich paznokciach bez przeszkód wytrzymuje 3 dni, ale ja to się szybko nudzę kolorami ;]









29 komentarzy:

  1. Ładny kolor, ale rzadko noszę niebieski na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie ostatnio bardzo często noszę niebieskie kolory :)

      Usuń
  2. przyjemny :>
    własnie takie chłodne kolorki najczęściej ostatnio noszę:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja również :) co prawda wolę je w cieplejsze dni niż dzisiejsze 12 stopni ;/

      Usuń
  3. miałam tę kostkę kurdupli u siebie, ale oddałam w dobre ręce, bo odcienie akurat w ogóle mnie nie zachwyciły :( ale wiadomo, każdemu pasuje co innego, prawdę powiadasz, że na lato jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zachwyciły mnie wszystkie kolory z tej kostki, ale ta sztuka zdecydowanie zawładnęła moim sercem no i paznokciami ;)

      Usuń
  4. Ejj ja go nie chciałam mieć, ale patrząc na to jak prezentuje się u Ciebie ten kolor to go chcę :D Jednak jak na razie mam szlaban na zakupy lakierowe, ale będę miała go na uwadze :) Jej nooo on piękny jest jednak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest zdecydowanie piękny i zdecydowanie musisz go mieć :D

      Usuń
  5. Wcale się nie dziwię, że kupiłaś pełnowymiarową buteleczkę - śliczny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie to mój kolor, bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i uważam, że ten lakier jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniaaaaaam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem dlaczego, ale jeszcze po niego nie siegnelam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz co?? trzeba to jak najszybciej zmienić :D

      Usuń
  10. Kolor wygląda fajnie, ale jakoś tak u siebie go nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy! mam podobny z Isadory, ale chętnie wymieniłabym go na Essie, bo jakościowo wypada przeciętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ładny, musze sobie takiego błękitnego essie jakiegoś sprawić ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyżbyś zakończyła moje poszukiwania maksymalnie rozbielonego lakieru do paznokci? :) Na początku byłam już nastawiona na Bikini So Teeny, ale na niektórych zdjęciach wygląda jednak na nieco zbyt niebieski. Wpisuję go na moją listę!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me