Sally Hansen - krem do skórek

wtorek, czerwca 21, 2011 unappreciated 0 Comments

Mój problem ze skórkami zaczął się, gdy byłam mała. Podglądałam, jak moja mama zajmuje się swoimi paznokciami i tak przez to zaczęłam je sobie wycinać cążkami. Rosną mi one dosyć szybko i używałam już wielu przeróżnych kosmetyków, które pomogłyby mi je zmiękczyć albo całkowicie zniwelować.


Znalazłam całkiem przypadkiem mały i niepozorny kremik do skórek Sally Hansen Diamond Cuticle + Nail Creme. 






Zrobiony jest z ziaren grejfruta i wyciągu z lawendy. Nakłada się jego niewielką ilość na paznokcie i dokładnie wmasowuje. Producent zaleca stosować 2 razy dziennie. Ja to robię z reguły raz dziennie, ponieważ czasami o nim zapominam. Ale zdecydowanie pomaga i nie muszę wstydzić się swoich paznokci, które niekiedy wyglądały strasznie. Cena to ok. 10 zł na Allegro. 


0 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me