Essie

sobota, czerwca 18, 2011 unappreciated 3 Comments

Ogarnęłam wszystko to, co mam w łazience. Zacznę od lakierów. 


Koleżanka opowiedziała mi kiedyś o lakierach Essie, że są dobre. Nie mogłam się powstrzymać i od razu przeszukałam wszystkie dostępne na Allegro. Miałam olbrzymi problem z wybraniem 2. W końcu do najtańszych to one nie należą.


Dziś pomalowałam sobie paznokcie jednym z nich, kolor 677 Flawless (jasnoróżowy).










Muszę przyznać, że paznokcie nim maluje się nim łatwo. Kolor jest ładny, ale potrzeba 2 warstw żeby przykrył całą płytkę paznokcia, bez żadnych prześwietleń. Trzyma się bardzo długo (ok. 4-7 dni), nie odpryskuje.

3 komentarze:

  1. śliczny kolorek, zazdrosnaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie używałam tych lakierów, a jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ładny, bardzo świeży i dziewczęcy :) Essie lakiery są fajne, ale zauważyłam, że szybko niestety się ścierają mimo, że uzywam utwardzacz! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me