Models Own / Flip Flop

piątek, czerwca 13, 2014 unappreciated 47 Comments

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam serię neonowych lakierów z kolekcji Polish For Tans spod szyldu Models Own, jakoś szczególnie żaden lakier nie wywołał u mnie szybszego bicia serca. Kiedy natomiast trafiłam na pierwsze zdjęcia swiatch'y na blogach - przepadłam. Przepadłam zwłaszcza kiedy zobaczyłam neonową zieleń o nazwie Flip Flop, która zdecydowanie przypomina mi zakreślacze, których namiętnie używałam na studiach :) I akurat był okropny upał we Wrocławiu, więc ten kolor wydał się idealny. Niestety przy aplikacji to był mały koszmar, 2 warstwy wystarczyły w zupełności - wysychał do satyny, przez co każde złe pociągnięcie pędzelka powodowało widoczny ślad i po prostu brzydko to wyglądało. Więc męczyłam się żeby było idealnie. Poza tym wykończenie niekoniecznie do mnie trafiało, a na blogach widziałam, że dziewczyny użyły topu - to wykończenie również nie przypadło mi do gustu. Ostatnim wyjściem było użycie topu matującego z Flormaru i to był strzał w 10! W macie wyglądały świetnie! I co najważniejsze - dawały po oczach :D






Ostatnio najczęściej przebywam na Instagramie! Szukajcie mnie po nazwie unappreciated_blog - serdecznie zapraszam! ;)

47 komentarzy:

  1. mam go mam, muszę w końcu go obfocić bo zasługuje na to, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to czekam na Twoje zdjęcia, bo jestem ciekawa jak Ci w nim będzie ;)

      Usuń
  2. Ta kolekcja jest świetna :) Tę zieleń też mam, i myślę, że spróbuję tak jak Ty dać na nią top matujący :) Wygląda to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze 2 kolory z tej kolekcji i też uważam, ze kolekcja jest świetna :)

      Usuń
  3. Woow ! ♥ Musze kupić jakąś neonową zieleń, kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go. Tez mi się nim kiepsko malowało. Nie pomyślałam aby nałożyć na niego top matujący :) Przy kolejnej okazji na pewno tak zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ekhm... no wiem, że masz. to u Ciebie tak bardzo mi się spodobał :D

      Usuń
    2. Oooo bardzo mi miło :D

      Usuń
  5. A dla mnie ten kolor to kosmos :D (kto by pomyślał, że tkwią we mnie jeszcze jakieś lakierowe opory ;)). Muszę jednak przyznać, że w macie wygląda rewelacyjnie. Na takie rozwiązanie sprawy prawdopodobnie bym nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to miał być kosmos :D jest tak świetny na żywo, że szkoda mi go było zmywać :D
      a dzięki, dzięki. przypadkiem wpadłam na ten mat, bo ciągle mi coś nie pasowało :P (tak to jest jak ma się cały dzień wolny i kombinuje z malowaniem paznokci :D)

      Usuń
    2. Idźże, im dłużej patrzę na te Twoje zdjęcia, tym bardziej myślę, że mogłabym z nim pokombinować. Zaczynam się siebie bać :D

      Usuń
    3. Dobrze, że to nie mnie się boisz :P
      Patrz się, patrz :>

      Usuń
    4. Strachu przed Tobą nie mogę ujawnić... :P

      Usuń
  6. o.O lubię, zwłaszcza latem
    chętnie zasilę nim swoje zbiory :] Ty niedobra kusicielko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dobraa, musze chyba oficjalnie zmienić imię na Kusicielka :P
      a na lato jest idealny! zobaczę jak pozostałe kolorki z tej kolekcji :>

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. też tak na niego zareagowałam, ja pierwszy raz go zobaczyłam ;)

      Usuń
  8. ten kolor jest niesamowity! absolutnie ugruntował swoją pozycję na mojej chciejliście :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli są matowe, to ja tego nie widzę :] Tak daje po oczach :D
    Fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten lakier, ja go lekko rozcieńczyłam Inglotem i teraz jest super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapamiętam sobie Twoją radę Maniu i przy następnym malowaniu tym lakierem też go dodam :)

      Usuń
  11. oh, ah, eh. mogłabym tak wzdychać cały dzień- ideał!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. dlatego trzeba bardzo się przyłożyć do malowania - u mnie też smużył. albo iść za radą Mani - dodać trochę rozcieńczalnika z Inglota i spróbować wtedy :)

      Usuń
  13. podoba mi sie taki neonek u innych, sama nie wiem jak bym sie z takim czuła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, prawdziwy neon. Nie zawsze tak jaskrawe kolory się ładnie prezentują i mają dobre krycie. Świetny pomysł z matowym topem, wydaje mi się, że z takim wykończeniem neony wyglądają znacznie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że widziałam zdjęcia wielu neonów i były w głównej mierze błyszczące, tutaj mi to nie pasowało. zobaczę przy kolejnych 2 sztukach jaka wersja będzie mi bardziej pasowała ;)

      Usuń
    2. Dla mnie te z połyskiem wyglądają nieco kiczowato :)

      Usuń
  15. coś wspaniałego! jest taki wyrazisty, super!

    OdpowiedzUsuń
  16. taki mega czadowy!! chyba w końcu go sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oja, daje po oczach mocno! Ale ten kolor zdecydowanie nie jest moim, więc nawet się na niego nie rzucałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja niestety im więcej swiatchy obejrzałam, tym bardziej go chciałam :D

      Usuń
  18. Raczej nie noszę takich kolorów, ale jakoś mnie ten konkretny trochę pociąga. Ładnie wygląda, wersja matowa jest boska, ale zastanawiam się, czy dobrze bym się czuła w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama raczej nie noszę takich kolorów, ale temu nie potrafiłam się oprzeć i o dziwo bardzo dobrze się w nim czułam :)

      Usuń
  19. Szkoda, że taka mącząca ta modelka, ale prezentuje się pięknie!
    I rzeczywiście ma w sobie coś z zakreślacza :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me