Pantene Nature Fusion

wtorek, czerwca 28, 2011 unappreciated 0 Comments

Bardzo długi czas szukałam kosmetyku, który będzie dbał o moje długie włosy, które niestety bardzo często suszę. Zawsze było tak, że krótki czas po ich ścięciu/podcięciu zaczynały mi się rozdwajać końcówki i ogólnie włosy były szorstkie i niemiłe w dotyku. I tak któregoś razu znalazłam w Superpharm odżywkę, która w końcu jest idealna na wszystkie moje problemy! Jest to Pantene Nature Fusion - Intensywna Maska Odbudowująca.






Po pierwsze jest niesamowicie wydajna. Używam jej 2-3 razy w tygodniu od ponad miesiąca i nadal mam jeszcze połowę opakowania (włosy mam dość długie). Samo opakowanie jest dość spore, więc myślę, że będę z niego korzystała 
Po drugie od razu po nałożeniu odżywki na głowę i jej spłukaniu czuję cudownie miękkie włosy.
Po trzecie nadal suszę włosy suszarką i włosy są gładkie i miłe w dotyku.




Sposób użycia: nanieść na mokre włosy, trzymać ok. 2 minuty i spłukać. Osobiście nie nakładam tej maski na całe włosy, tylko zaczynam od wysokości w okolicach uszu. Robię tak z racji tego, że moje włosy mają niestety dosyć spore predyspozycje do przetłuszczania się.




Jest to kosmetyk, który zdecydowanie jest jednym z moich ulubionych!

0 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me