Moje trzy grosze na temat okularów. Tak tak, Firmoo.

wtorek, października 30, 2012 unappreciated 9 Comments

Chyba już wszyscy słyszeli o okularach od Firmoo. I chyba większość blogerek je ma. Mam je również i ja. Sam kontakt i przesyłka - super. Paczka była w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania wiadomości o wysłaniu. Wszyscy chwalą, pochwaliłabym i ja. Tak, jest tu pewne ALE... Niestety nie jestem w stanie nosić tych okularów. Chyba, że zostałabym jednookim piratem, na dodatek prawoocznym.

Po otwarciu przesyłki od razu założyłam okulary na nos. Wszystko wygodne, nic nie ciśnie, leciutkie,  ale zupełnie nic nie widziałam. Zaczęłam się zastanawiać, czy coś źle zrobiłam? Sprawdziłam receptę, sprawdziłam moc moich obecnych okularów (a mam obecnie 2 pary) i sprawdziłam to, co wysłałam do Firmoo. Wszystko było w porządku, a ja dalej nic nie widziałam. Pomyślałam, że może pomyliłam lewe szkło z prawym, więc przykładałam okulary do góry nogami - nic z tego. Aż w końcu wpadłam na pomysł sprawdzenia każdego oka z osobna. I co? Prawe oko super, lewe dupa. Więc niestety, zdjęć mnie w okularach nie będzie, bo źle się w nich czuję. Same oprawki się nie zmarnują, niebawem będę miała badania okresowe w pracy i wykorzystam je do zrobienia szkieł. Do tego czasu leżą zamknięte w bardzo fajnym etui w szufladzie. Materiałowy pokrowiec, śrubki i śrubokręt również.





9 komentarzy:

  1. A napisałaś do nich? Czytałam, że parę osób reklamowało u nich okulary i firmoo bardzo dobrze sprawę załatwiało.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale dupa, że coś jest nie tak. szybko do nich napisz

    OdpowiedzUsuń
  3. uu;/ szkoda, że tak wyszło, ciekawe czy wszystkie osoby tak miały, czy ty tylko dostałaś trefne

    OdpowiedzUsuń
  4. do mnie dziś przyszły moje okularki, z tym że ja zamawiałam ze szkłami przeciwsłonecznymi. więc tu nie mogło być pomyłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ramki :) bardzo mi się podobają, choć okularów nie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. napisz do nich, na pewno załatwią sprawę jak należy :) oprawki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oprawki bardzo ładne, klasyczne, wymienisz szkła i Ci posłużą;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me