Orly / Miss Conduct

niedziela, stycznia 19, 2014 unappreciated 18 Comments

Przepiękny lakier Miss Conduct, który mam oczywiście przez chciejstwo wywołane przez kilka blogerek, u których widziałam tego cudaka. A jak chciejstwo mi się włączy, to nie ma zmiłuj :) I tak w moje ręce wpadł piękny fuksjowy lakier napakowany pierdyliardem drobinek (holo?). Jest piękny w świetle sztucznym, ale to w słońcu wygląda dopiero zjawiskowo! I tak łapiąc wczoraj razem z kotami promienie zimowego/wiosennego słońca pokazuję Wam oto cudo :] (dziś to jakieś pochmurne paskudztwo za oknami jest :/)











A ostatnie zdjęcie robione w sztucznym świetle.

18 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda choć nie jestem fanką czerwieni na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko to nie jest czerwień, a fuksja. więc różnica jest spora.

      Usuń
    2. U mnie też wygląda jak czerwień, może to wina monitora :)

      Usuń
  2. Zwykle holosie nie robią na mnie wrażenia, ale wyjątki takie, jak chociażby ten, sprawiają, że mam ochotę przygarnąć je do swojej małej lakierowej kolekcji :)
    Miss Conduct jest absolutnie przepiękna i wiem, że kiedyś będzie moja :)))

    A co się tyczy blogowego kuszenia - kupiłam przez Ciebie Carter :P Nie mogę się już doczekać, aż kurier zapuka do mych drzwi... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest z piękniejszych lakierów jakie p;osiadam w swojej kolekcji. Chyba nie ma osoby, której tej lakier by się nie spodobał. Jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, chociaż za brokatami nie przepadam za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, jeden z moich ukochanych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie ładny, a że czerwony to tym bardziej. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ten lakier jest po prostu boooski! cudowny!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me