Nowości

niedziela, marca 29, 2015 unappreciated 30 Comments

Dawno, oj dawno nie było nowości. Nie żebym nie kupowała nic, bo kupowałam, ale ciężko było to zebrać razem. To, co dziś pokażę zakupiłam/dostałam od początku roku. Jak widać królują lakiery :)


Łupy z warszawskich targów kosmetycznych, które mam dzięki kochanej Sylwi! :) Od lewej: Orly Key Lime Twist (z najnowszej kolekcji), Opi Aloha From Opi, Opi That's Hula-rious!, Opi Do You Take Lei Away? (wszystkie 3 pochodzą z kolekcji Hawaii), Opi Cement The Deal (kolekcja 50 Shades of Grey), Zoya Rue, Zoya Nyx (Pixie Dust), Zoya Payton, Zoya Arabella (Pixie Dust) i zmywacz truskawkowy z Euro Fashion.


Od lewej: Opi Life Gave Me Lemons, Opi Put A Coat On!, Opi You Are So Outta Lime! (pokazywałam go tutaj), Opi Coca-Cola Red, Opi I Saw... U Saw...We Saw... Warsaw, Opi Black Onyx, Opi Stay The Night.


Od lewej: Essie Stones n' Roses, Essie Suite Retreat, Essie Cocoa Karma, Essie Time For Me Time, Colour Alike 552 i Sensique 199 Confetti.


Od Lewej: CND Vinylux Weekly Top Coat, Opi RapiDry, Essie Good To Go, Herome Nail Hardener Extra Strong, , Opi Matte Top Coat, p2 Cuticle Cream i BarbraPro Tonik do zmywania paznokci.


Moje drugie już opakowanie BB cream od Lily Lolo oraz próbki kosmetyków Lulu&Boo.


Kolejna już tubka peelingu do dłoni z Pat&Rub oraz Tonik AOX również z P&R.


Podczas służbowego pobytu w Krakowie miałam po raz pierwszy okazję wejść do stacjonarnego sklepu Stenders. Nie mogłam wyjść z pustymi rękami :D Kupiłam żel do kąpieli waniliowo-czekoladowy i żurawinową kulę do kąpieli, a jako gratis dostałam mydełko lipowe i bzowe.


Na dzień kobiet nie dostałam od K. kwiatka. Marudziłam mu, że chcę bzy, które kocham. Więc kupił mi zestaw w Sephora - żel pod prysznic oraz płyn do rąk.

Na zdjęcia nie załapały się jeszcze lakiery Chanel: 625 Secret i 631 Orage oraz 503 Inattendu wraz z próbkami, które dostałam od Megdil :*

Coś znacie, coś chcecie w pierwszej kolejności zobaczyć? :)

30 komentarzy:

  1. Same wspaniałości:) Chanelka Secret sprawiłam sobie dzisiaj, cudny jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orage kupiłam przez Ciebie, dobrze, że już Secret mam, bo pewnie tak samo by to się skończyło ;)

      Usuń
    2. Z Orage będziesz bardzo zadowolona, ponadczasowy kolor i super jakość.

      Usuń
  2. Opi Stay The Night w buteleczce pięknie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na paznokciach jeszcze nie wylądował, ale liczę, że na paznokciach będzie wyglądał świetnie :)

      Usuń
  3. Wow ile wspaniałości :D
    Oczopląsu dostałam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jejciu, cudne lakiery <3 wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. drugie opakowanie BB cream od Lily Lolo? jakś hit?
    własnie dziś noszę wersję ciemniejszą :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co? bardzo go polubiłam, poza tym monotonna w makijażu jestem :D
      nie lubię mocnego krycia, a ten daje mi fajny, naturalny efekt ;)

      Usuń
    2. no fajnie, fajnie :)
      dziś nosiłam i ładnie współgra z moją opalenizną :]

      Usuń
  6. Fajne lakiery szczerze to nigdy nie miałam opi tylko essi i rimmel muszę wypróbować słyszałam wiele dobrego na ich temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakiery Opi bardzo lubię. jeszcze do niedawna większość u mnie stanowiły Essie, ale teraz ilość Opików im dorównuje

      Usuń
  7. Co za lakiery! Wszystkie kolory mogłyby się znaleźć u mnie :D Szczególnie te z Essie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Rye - mój nudziak idealny ♥
    Opi Stay The Night wygląda podobnie do Today I Accomplished Zero z kolekcji Coca Coli, takie mam wrażenie jak patrzę na Twoje zdjęcie :)
    Zakupy obfite i wspaniałe, jak na Ciebie przystało :D Teraz czekam na jakąś wyprz z kolorami, które Ci się już znudziły, bo zawsze znajduję u Ciebie jakieś perełki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Rue się tak długo czaiłam, aż w końcu się udało :D
      masz dobre wrażenie :D bardziej schylałam się przy TIAZ, ale STN był za grosze na allegro więc wiadomo, co wygrało ;)
      ej, ale to 3 miesięczne zakupy! :D mam większe możliwości, wierz mi :P

      spokojnie, muszę zrobić porządek (albo dokupić nowe szuflady) bo miejsca już nie mam, więc jak się ogarnę to wystawię coś nowego do sprzedania :)

      Usuń
    2. Boska jest, często po nią sięgam, zużyłam już do spodu napisu :D
      Ja na targach kupiłam TIAZ za chyba 19 zł, ale jeszcze ani raz nie miałam, na razie tylko podziwiam w buteleczce ^^
      No wiem, wiem, ja też się ostatnio ograniczam ;) Chociaż wczoraj prawie wyszłam z Sephory z paletką Naked Basics 2 ;)

      hahaha, nie pospieszam :D

      Usuń
    3. no to z Rue poszalałaś :D u mnie też na razie stoi i się do niej szczerzę ze szczęścia, że ją mam :D

      a co do Sephory... paskudni są z tymi promocjami! poszłam zobaczyc co tam mają z Marc Jacobs i oczywiście chciałam lakier... a potem doszłam do nowego zapachu Sorbet i przepadłam. od soboty non stop wącham tester i szukam sponsora... :D

      Usuń
  9. Opiki takie piękne i Orlik w sumie też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no baa :D Orlik daje po oczach, mam go od wczoraj na paznokciach i już trochę mnie oczy bolą :P

      Usuń
  10. Jakie śliczne lakiery, cudowności <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Opiki śliczne, orly robi wrażenieee :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orly robi na wszystkich wrażenie, przekonałam się o tym nosząc go przez kilka dni :))

      Usuń
  12. Jak zwykle same cudeńka! Lakiery piękne <3 Używałaś już toniku AOX? Używam aktualnie krem z tej serii, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do toniku jeszcze nie dotarłam, wykańczam na razie ten zwykły z P&R i od razu zabiorę się za AOX. kremu też aktualnie używam i baaardzo go lubię :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me