Wild Wisteria

środa, kwietnia 04, 2012 unappreciated 0 Comments

Na lakiery Orly czaiłam się bardzo długo. Głównie ze względu na cenę. Ale jak już dostałam premię to postanowiłam zaszaleć i kupić sobie jeden w oryginalnym rozmiarze (18 ml). Bardzo długo wybierałam kolor, aż w końcu zdecydowałam się na Wild Wisteria z kolekcji Bloom. I nie żałuję tego wyboru! Kolor jest piękny, ni to ciemny granat wpadający w fiolet, ni to sam granat. Ale za to właśnie go uwielbiam. I za trwałość i właśnie za ten kolor.


Na paznokciach poniżej mam go 4 dni. Lekki odprysk na środkowym palcu i to jedyne ubytki. A wcześniej sprzątałam i gotowałam. Także jestem jak najbardziej za! I kupiłabym więcej, gdyby nie ta cena...




Cena: 39 zł. Dostępny tutaj.

0 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me