Essie / Romper Room i Orly / Silver Pixel

piątek, września 19, 2014 unappreciated 27 Comments

Ostatnimi czasy bardzo lubię na paznokciach używać lakierów o różnych strukturach. Najlepszym przykładem jest mani, które miałam już jakiś czas temu, ale tak mi się spodobało, że mam je na paznokciach bardzo często, ale z różnymi wersjami kolorystycznymi.
Poniżej możecie zobaczyć po dwie warstwy Essie Romper Room z kolekcji Hide & Go Chick oraz piaskowy Silver Pixel od Orly. Na Essie nałożyłam top Kinetics.







27 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten Essiak :) Ja nie lubię u siebie połączeń różnych struktur, ale u Ciebie bardzo dobrze to wygląda. Masz ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) W ogóle, ten Orlik jest boski, pamiętam nawet, jak pokazywałaś go po raz pierwszy, długo nad nim myślałam, ale jakoś tak wyszło, że nie kupiłam :/

    Poza tym, moja wstrzemięźliwość lakierowa została mocno naruszona przez Twój piękny podarek, który zbudził z głębokiego snu moje lakierowe pożądanie :D Mam teraz na oku cztery Essiaczki, w tym właśnie Romper Room - tak mnie naszło na jasne kolory. Widziałaś może już tę nową kolekcję Essie? Matulu, muszę mieć Take It Outside oraz Dress To Kilt, boskie są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej! tego Orlika musisz mieć, jest cudny! :D

      czyli, że ja niedobra jestem? :> widziałam nową kolekcję... 4 z 6 lakierów są od wczoraj u mnie w domku :D

      Usuń
    2. Aha, no tak, durne pytania zadaje... Przecież Ty zawsze jesteś do przodu w tym temacie :D
      Masz kostkę, czy pełnowymiarowe lakiery? W kostce znajdują się chyba właśnie te 2 kolory, które chcę, ale mi chodzą po głowie duże butle, a nigdzie ich jeszcze nie widziałam, dlatego poczekam sobie grzecznie, choć niecierpliwie :> Tymczasem będę oczekiwać pokazu tych cudaczków na Twoich pazurach :D

      Usuń
    3. no coś Ty, nie zawsze jestem do przodu :D miesiąc temu przez przypadek zobaczyłam promocję w galeriakosmetyk.pl i najpierw pooglądałam swatche i się zdecydowałam na 4 pełnowymiarowe (bo nie chciałam czerwonego i niebieskiego, a one w kostce są), przyszły w piątek i nie wiem którym pomalować na początku :D ehhh te moje dylematy ;)

      Usuń
    4. Czekaj, że co? Niebieskiego nie chciałaś? Halo!!! Gdzie jest Magda?! :D
      Powiem Ci, że ten niebieściak moją uwagę akurat zwrócił, bo nie mam takiego żelka, ale chciałabym, aby był mocno atramentowy, a po swatchach trudno ocenić :/ Dlatego przystanęłam na tych dwóch wyżej wspomnianych. Czerwień jest ponoć podobna do dwóch odcieni dostępnych w stałej ofercie, ale ja ich akurat nie posiadam :) A długo czekałaś na dostawę z tego sklepu?

      No ej, jakie dylematy, ja się pytam? Mam propozycję: zrób posta zbiorczego i pokaż całą czwóreczkę :>:>

      Usuń
    5. jestem tutaj, jestem. nie martw się :D a tak na serio to naoglądałam się swatchy i stwierdziłam, że mam podobny niebieski, może nie żelek, bo jakoś mnie drażniły na zdjęciach gdzieniegdzie prześwity. ale wiesz, ileż można :D
      za pierwszym razem czekałam równe 14 dni, ale teraz czekałam prawie miesiąc. dopiero po 1,5 tygodnia od zapłacenia wysłali z USA paczkę. i chyba za to oczekiwanie dostałam dużą butlę (480 ml) zmywacza do paznokci Opi, który u nich na stronie kosztuje ponad 60 zł, więc wybaczam im to ;)

      wezmę pod uwagę Twoją sugestię :>

      Usuń
  3. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  4. razem im przepięknie ;) osobno rowniez

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie!
    U mnie ostatnio Essiemaniastwo przygasło, choć przyznam, że nie śledzę nowości marki, więc nic nie jest przesądzone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      ja niestety jestem jak sroka w tej kwestii... chyba się tego nie wyleczy :D

      Usuń
  6. Prezentują się razem naprawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me